Drogie Koleżanki, Drodzy Koledzy!
Decyzją zarządu Stowarzyszenia Wychowanków Gimnazjum i Liceum im. Stefana Batorego w Warszawie zostało zwołane Zwyczajne Walne Zgromadzenie Członków na dzień 19 września 2020 roku na godzinę 10:00 (w pierwszym terminie) oraz, w razie braku quorum, wyznaczono drugi termin na godzinę 10:15. Walne Zgromadzenie odbędzie się w sali 24 w budynku Szkoły przy, ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie.
Ze względu na zagrożenie epidemiologiczne Zgromadzenie będzie miało formę mieszaną – można w nim będzie uczestniczyć także za pomocą platformy Zoom. Osoby, które wezmą udział w Zgromadzeniu osobiście, prosimy o przybycie o 9:45 (sala będzie otwarta od godziny 9:30).
Dodatkowe informacje o środkach bezpieczeństwa (na miejscu) oraz sposobie logowania się na platformę Zoom zostaną wysłane (tylko do członków) najpóźniej trzy dni przed zebraniem.
Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie Walnego Zgromadzenia Członków
- Zatwierdzenie porządku obrad Walnego Zgromadzenia Członków
- Wybór Przewodniczącego Walnego Zgromadzenia Członków
- Wybór Sekretarza Walnego Zebrania Członków
- Wybór Komisji Mandatowo-Skrutacyjnej
- Przedstawienie sprawozdania merytorycznego Zarządu
- Przedstawienie Sprawozdania Finansowego za rok 2019
- Przedstawienie Sprawozdania Komisji Rewizyjnej za rok 2019
- Dyskusja nad sprawozdaniami
- Przyjęcie sprawozdań i udzielenie absolutorium Zarządowi i Komisji Rewizyjnej za rok 2019
- Wolne wnioski
- Zamknięcie Walnego Zebrania Członków
Statut Stowarzyszenia Wychowanków wraz z objaśnieniem funkcji Zgromadzenia Walnego znajduję się na stronie internetowej. W razie pytań – Zarząd Stowarzyszenia na bieżąco odpowiada na korespondencję kierowaną pod adres kontakt@stowarzyszenie.edu.pl.
Z poważaniem,
Zarząd Stowarzyszenia Wychowanków
Informacja dla początkujących użytkowników platformy Zoom.
Instrukcja NIE zawiera linku do Walnego Zgromadzenia. Zaproszenia zostały wysłane indywidualnie do wszystkich członków Stowarzyszenia, których adresy mailowe posiadamy w naszej bazie kontaktowej. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt mailowy: kontakt@stowarzyszenie.edu.pl. Jeżeli część naszych maili do Państwa dochodzi, a część nie, to prosimy bardzo o dodanie naszego adresu do listy adresatów zaufanych / białej listy kontaktów.
Informacje o spotkaniu w Szkole:
Prosimy o przybycie o 9:45 (sala będzie otwarta od godziny 9:30). W związku z sytuacją sanitarno-epidemiologiczną w Polsce oraz z uwagi na konieczność zorganizowania Walnego Zebrania przedstawiamy propozycję zasad, które mogą zapewnić bezpieczeństwo przeprowadzenia Zebrania:
- Obowiązek zakrywania ust i nosa za pomocą maseczki lub przyłbicy, dotyczy to poruszania się po terenie szkoły. Maseczkę lub przyłbicę będzie można zdjąć po zajęciu miejsca w sali, gdzie będą odbywały się obrady. Zachęcamy jednak by w miarę możliwości pozostawać w maseczce cały czas.
- Obowiązek używania rękawiczek podczas wchodzenia do szkoły, podpisywania listy obecności, oraz podczas kontaktu z powierzchniami, co do których dezynfekcji nie ma pewności. Oczywiście można przynieść własny długopis.
- Dezynfekcja ławek, przed zajęciem miejsca przez Członków Stowarzyszenia (środki dezynfekujące będą dostępne na miejscu).
- Obowiązek dezynfekcji rąk przed wejściem do sali, gdzie będą odbywały się obrady (środki dezynfekujące będą dostępne na miejscu).
- Obowiązek utrzymywania odległości 2 metrów na terenie Szkoły.
- Obowiązek siadania co drugą ławkę, oznacza to, że pomiędzy siedzącymi osobami musi być odstęp przynajmniej jednej ławki (z przodu i z tyłu).
- Obowiązek wietrzenia sali gdzie będą odbywały się obrady co godzinę na co najmniej pięć minut.
Gdyby Koledzy i Koleżanki mieli jeszcze jakieś sugestie, bądź uwagi prosimy o informacje: kontakt@stowarzyszenie.edu.pl.