Opłaty za Zjazd

Część oficjalna w auli Szkoły jest bezpłatna, każdy wychowanek oraz obecny uczeń Szkoły może się pojawić na Zjeździe, nie wnosząc żadnej opłaty. Nadal prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego, żebyśmy mogli się z Tobą kontaktować na bieżąco.

Organizacja Zjazdu wiąże się z dość wysokimi kosztami. W związku z tym Zarząd Stowarzyszenia podjął decyzję o wprowadzeniu składek dla osób chcących uczestniczyć w spotkaniach w klasach. Środki zebrane w ten sposób pozwolą nam zapewnić komfortowe i bezpieczne warunki oraz pozostawić po sobie Szkołę w stanie uporządkowanym. W celu skutecznej rezerwacji miejsca, konieczne jest wniesienie odpowiedniej opłaty oraz wypełnienie formularza rejestracyjnego.

SPOTKANIA W KLASACH (z poczęstunkiem):

60 zł opłata standardowa 

50 zł dla członków Stowarzyszenia, którzy opłacili wszystkie należne składki w ciągu ostatnich trzech lat

0 zł dla nauczycieli / nauczycielek / innych pracowników Szkoły (obecnych i byłych, w tym emerytowanych)

Opłatę należy uiścić jak najszybciej, w terminie nieprzekraczającym dwóch tygodni od wypełnienia formularza rejestracyjnego oraz (oczywiście) przed rozpoczęciem danej części Zjazdu. Jest to istotne, ponieważ większość kosztów musimy ponieść z wyprzedzeniem, a jako Stowarzyszenie nie dysponujemy znaczącymi środkami finansowymi. Dodatkowo w przypadku wpłat po 25 września 2023 roku nie gwarantujemy udziału w poczęstunku. Gorąco zachęcamy do wpłaty do 22 września! Wtedy musimy już zadeklarować liczbę osób.

KOLACJA KOLEŻEŃSKA:

260 zł przy płatności do 21 września, 300 zł przy płatności od 22 września do 25 września, potem trzeba dzwonić sprawdzać czy są miejsca

Prosimy o możliwie szybkie wpłaty, ponieważ potrzebujemy ich na zaliczkę wymaganą przed ostatecznym podpisaniem umowy. Szybka rejestracja jest dodatkowo korzystna, ponieważ liczba miejsc jest ograniczona, a o wzięciu udziału będzie decydowała kolejność pełnych zgłoszeń (formularz i wpłata). W przypadku kolacji koleżeńskiej uznamy jeszcze przelewy bankowe, które dotrą do nas w piątek 22 września za wpłatę wczesną, pod warunkiem, że formularz rejestracyjny został wypełniony do 23:59 dnia 21 września. W przypadku wpłat dokonywanych później prosimy o przelew w wysokości 300 PLN. Do poniedziałku włącznie można dokonywać rejestracji i wpłat na kolację koleżeńską bez uprzedniego kontaktu z organizatorami. Od wtorku 26 września możliwość zgłaszania nowych osób jest mocno utrudniona. Przed ewentualną wpłatą prosimy o kontakt telefoniczny z koordynatorem Zjazdu – Mariuszem Śledziewskim (602-630-540). W tym momencie nie realizujemy już zwrotu środków w przypadku rezygnacji z kolacji koleżeńskiej. Ewentualne maile prosimy nadal kierować na: zjazd_105lecie@stowarzyszenie.batory.edu.pl

FORMY PŁATNOŚCI:

Przelew bankowy

Odbiorca: Stowarzyszenie Wychowanków Gimnazjum i Liceum im. Stefana Batorego w Warszawie

ul. Myśliwiecka 6
00-459 Warszawa

Nr konta: 17 1600 1462 1841 1246 7000 0006   (inne niż przy składkach członkowskich)

Tytułem: Imię Nazwisko xxxx 105-lecie spotkanie w klasach [lub/i kolacja koleżeńska], gdzie xxxx to rok matury w przypadku absolwenta, słowo nauczyciel w przypadku nauczyciela, itp.

Prosimy o szybkie wpłaty oraz uważne wypełnianie pola tytułem, żebyśmy mieli pewność za kogo została dokonana wpłata. Prosimy o zwrócenie uwagi, że konto do przelewu jest inne niż w przypadku składek członkowskich. Istnieje także możliwość dokonania wpłaty na wydarzenia zjazdowe przez Pay Pala, głównie z myślą o naszych Koleżankach i Kolegach przybywających spoza Polski (prosimy w miarę możliwości używać przelewów bankowych, ponieważ wtedy nie jest pobierana prowizja od wpłaty). 

Przypominamy, iż z powodów technicznych może się pojawić ograniczenie dotyczące liczby miejsc (zwłaszcza w przypadku kolacji koleżeńskiej) – wtedy będzie decydować kolejność pełnych zgłoszeń (z wpłatami).

Zachęcamy również do sprawdzenia aktualnego ramowego planu Zjazdu.